Как да изберете уеб хостинг за своя бизнес с електронна търговия
Веднага щом решите, какъв тип хостинг за електронна търговия, да отговаря на нуждите на вашата компания, преминавате към следващата важна стъпка. Тя е избор на доставчик за уеб хостинг.
С хилядите доставчици на хостинг услуги на пазара, едва ли решението ви ще е лесен избор. Независимо, дали търсите за първи път уеб хостинг за e-commerce или искате да мигрирате от съществуващ. Има няколко неща, на които трябва да обърнете внимание. По този начин ще увеличите максимално ползите за своя онлайн бизнес.
В тази публикация, ще ви разкажем за най-важните критерии при оценка на бъдещия уеб хостинг. Тук ще откриете най-добрите практики, които се използват в индустрията и осигурят неповторима ефективност на всеки уебсайт. Ето и тях:
1. Хардуер
Бързият и надежден хардуер е основата на всяко качествено хостинг решение. Въпреки, че хардуерът, сам по себе си не може да ви гарантира отлична производителност на уебсайта, това е първата стъпка в тази посока.
Подреждане центровете за данни
Съществуват 4 типа центрове за данни. Те са базирани, върху способността на инфраструктурата да осигуряват определено ниво на ефективност на уебсайта. Това изискване трябва да важи, през цялата година. Центровете за данни, от ниво 4 са най-надеждните, чрез пълното им съкращаване. Те могат да гарантират до 99,999% продължителност на година.
Брой центрове за данни
Колкото повече центрове за данни предлага избрания доставчик на уеб хостинг услуги за e-commerce, толкова по-добре.
Защо ли?
Чрез дублиране на критични данни и съхраняването им в различни центрове, уеб хостингът свежда до минимум шанса за неуспех на всеки център и вероятността да се наруши вашия уебсайт. Наред с това резервните копия, записани в множество центрове за данни, значително намаляват времето за възстановяване на самите данни. Последното се прави, в случай, че даден център, бъде унищожен от наводнение, пожар или друго природно бедствие.
Географски места и центровете за данни
Един от факторите, влияещи над скоростта за предаване на съдържание е разстоянието между потребителя, поискал данните и сървърът, който ги изпраща. Географското разнообразие на центровете за данни, увеличава натоварването на страниците, времето за изтегляне на видео / аудио / изображение, както и удовлетвореността на клиентите и продажбите.
Чрез разполагане на центрове за данни на множество географски места, хостингът намалява риска от загуба на такива. Това се случва, едновременно в резултат на всяко природно бедствие. Следователно възможността за подобряване ефективността на уебсайта Ви за e-commerce, в такава ситуация е сведена до минимум.
Последен хардуер
Нещо, което е било чудесно за вашия онлайн бизнес, преди 5 години, не е задължително да е страхотно или достатъчно за в днешно време. Ето, защо е изключително важно да следвате тенденциите в индустрията за електронна търговия, включително неща като най-бърз хардуер, използван от хостинг доставчиците.
Уверете се, че бъдещият ви доставчик на хостинг го използва – най-бързият хардуер, за да оптимизира работата на уебсайта ви. По-старият хардуер, обикновено е по-бавен и също така по-малко надежден. Едва ли, бихте искали уебсайтът ви да е бавен или да понижи продажбите, заради хостинг доставчика, който се опитва да спести пари от хардуер.
2. Софтуер
В наши дни има много и различни хостинг решения за електронна търговия. Те варират от ориентирани към малки фирми до решения на ниво предприятие и всичко, между тях. Направете избор, въз основа на размера и нуждите на вашия бизнес.
Ако сте стартираща компания, тогава евтиният хостинг може да работи за вас. Ако, обаче сте на пазара от известно време и очаквате бизнесът ви да се развива в най-близко бъдеще, по-добре е да инвестирате в софтуер, който предлага множество инструменти за оптимизация на e-commerce. Така може да подкрепи растежа на вашата компания.
Проучете пазара. Разгледайте внимателно. Не бързайте. И, Не забравяйте, че до края на деня няма идеално решение за всеки бизнес. Тук може да намерите описание на по-популярните услуги. Уверете се, че избраният от вас хостинг на услуги е това, което е най-доброто за Вас и вашия бизнес!
3. Поддръжка
Експертиза
Веднага щом разберете, че бъдещият уеб хостинг на електронната търговия има добър хардуер и софтуер, е време да разберете, дали има и квалифицирани хора, които да използват всички тези ресурси, за да предоставят отлично обслужване.
Екипът от опитни администратори и разработчици, намалява времето за доставка на производствена среда. Това може да предотврати много проблеми, които да възникнат в процес на работа.
Поддръжка
Поддръжката 24/7, 365 дни в седмицата е задължителна! Много компании го предлагат като част от своето уеб хостинг решение за e-commerce.
Обаче това, което получавате в реалния живот, може да е много различно от това, което ви е обещано. Преди да изберете доставчик на хостинг, проверете дали е лесно да се свържете с екипа му за поддръжка, през седмицата, уикендите и празниците. Вдигат ли телефона / отговарят ли, чрез онлайн чат или ви задържат през цялото време на секретари и оператори? Когато имате въпрос, колко бързо могат да отговорят на него?
Ако сте доволни от отговорите, тогава може да добавите още една отметка в контролния си списък. Ако не си спомните, то има много други хостинг доставчици, от които да избирате.
4. Щастливи клиенти
Разберете как бъдещият „домакин“ се отнася към съществуващите си клиенти. Ако тези клиенти не са удовлетворени, тогава едва ли ще успее с вас.
Има няколко начина за събиране на необходимата информация по тази тема:
– Посетете официалния уебсайт на доставчика на хостинг услуги и прочетете историите и офертите на клиентите за успех;
– Свържете се със съществуващите клиенти и попитайте за техния опит с доставчика на хостинг;
– Google – Не забравяйте, че недоволните клиенти са два пъти по-склонни да споделят мненията си за продукти / услуги. Следователно, ако хост доставчика има сериозни проблеми с удовлетвореността на клиентите, може да разберете за тях онлайн.
В случай, че сте изправени, пред проблем да не намерите информация за опита на клиентите с хостинга или не може да получите информация за контакт с клиента от хоста, потърсете друг.
Има голяма вероятност липсата на положителна обратна връзка от клиенти на уебсайта да е знак за лоши услуги. Ако Вие самите, имате положителни коментари от съществуващите си клиенти, не бихте ли ги споделил с бъдещите потенциални клиенти?
5. Гаранции
Договор за предлагани услуги е документ, който ви гарантира определено ниво на обслужване. Прочетете го внимателно, преди да подпишете. Трябва да е ясно, какво е гарантирано и каква продължителността и нивото на подкрепа се предлагат. Там трябва да са упоменати и какви са наказанията за нарушения. Не забравяйте, че домакинът може да обещае много, но само договорът за услуги го задължава да прави определени неща.
PCI сертификати
Една от най-важните гаранции за сигурност на данни, която уеб хостингът за електронна търговия може да предостави е PCI DSS сертифициране.
Съществуват 4 нива на PCI съответствие, въз основа на обема на сигурни транзакции Visa, които една компания може да поддържа годишно. Колкото по-голям е бизнесът за e-commerce, толкова повече онлайн транзакции, които се случват редовно, толкова по-високо ниво на PCI съответствие, трябва да има вашият уеб хостинг доставчик. Следователно, ако имате добър трафик към своя уебсайт PCI ниво 1, съвместимият хост е най-добрият избор.
6. Мащабируемост
Може да, сте изцяло доволни от хостинг решението, което получавате в момента. Въпреки това, индустрията за електронна търговия се променя бързо. Уверете се, че хостингът ще може да отговори на вашите бъдещи бизнес нужди, чрез лесно добавяне / анулиране на допълнителни услуги (допълнителни сървъри, CDN и т.н.).
7. Гъвкавост
Имайте предвид, че доставчикът на хостинг, работи за вас и трябва да го направи възможно най-удобни за използване услугите си. Например, някои хостинг доставчици „заключват“ своите клиенти в прозорци за внедряване. Това означава много строги времеви рамки за редактиране на съдържанието на уебсайтове. Имайте това предвид, това, защото едва ли ще желаете да планирате издания на съдържание, когато сте ограничени.
8. Цени
Дори най-доброто хостинг решение, може да загуби стойност, ако цената му е по-висока от очакваната печалба. Следователно, когато избирате хостинг доставчик, оценете ефективността на всяко хостинг решение.
Има много неща, които трябва да вземете предвид, при избора на хостинг услуги. Изброихме само най-важните от тях. Сега, ако се нуждаете от препоръка за доставчик на уеб хостинг за e-commerce, спрете се на доказаните в бранша.