Феновете на южнокорейската K-pop банда BTS  съвсем скоро ще могат да танцуват на музиката й във видео играта Fortnite. Разработчикът на заглавието Epic Games организира в петък вечер специално парти, наречено Party Royale. На което ще бъде представен новият хореографски музикален видеоклип на групата – “Dynamite”.

Любопитното е, че геймърите ще могат да използват две нови танцови движения от хореографията на BTS. Те ще бъдат достъпни за закупуване в Item Shop от 23 септември от 20 часа и веднъж заплатени, ще могат да се използват по време на цялата игра.

Музикалният видеоклип “Dynamite” вече е достъпен във Fortnite Creative. Той бе посрещнат с огромен интерес от членове на общността, които организираха голям брой предизвикателства и игри, свързани с него.

Очаква се онлайн мероприятието Party Royale, което ще се състои в петък, да се реализира като доста мащабно събитие. За това свидетелства голямата популярност на новия видеоклип „Dynamite“, който събра 101.1 милиона гледания само за 24 часа.

Феноменът, наречен „K-pop“(корейски поп) е мания за милиони тийнейджъри по света, при това не само в Азия, а и в Европа и Щатите. Основният участник в тази индустрия са момчешките и момичешки групи от Южна Корея, които определено грабват вниманието: с ефектни хореографии, видеа със завладяващи визуални ефекти, ексцентрични тоалети, прически и грим. Вложеният капитал в този стил е огромен и затова никак не е чудно, че той се превръща в световна мания.

Добавянето на хореографии на BTS във Fornite е част от опитите на Epic Games да разнообрази съдържанието й. Неговата хитова игра и без това беше сред най-популярните гейм заглавия, но проблемите с Apple и Google през последния месец, които доведоха до премахването на играта от техните онлайн магазини за мобилни приложения, поставят бъдещето на проекта под въпрос. Конфликтът с двата технологични гиганта вече се пренесе в съдебната зала, но все още е рано да се каже кой ще излезе победител от тази битка.

Междувременно от екипа на Epic се стараят по всички възможни начини да направят играта много по-популярна. След като съвсем наскоро компанията обяви партньорства с Marvel и DC, включвайки съдържание от техните супергеройски вселени, сега тя се обръща и към огромната фенска маса на K-pop музиката.